Доставка та оплата

Доставка

Ми доставляємо товар службою доставки «Нова Пошта». Ваше замовлення буде надіслано на наступний робочий день. Умови доставки, адреси відділень, контакти та вартість послуг Ви можете переглянути на сайті «Нова пошта»


Оплата

Замовивши товар у нашому інтернет-магазині, Ви можете оплатити його трьома варіантами:

1. Безготівковий розрахунок. Проводиться у будь-якому відділенні банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми.

2. Банківською карткою Visa та MasterCard.

3. Накладний платіж – оплата при отриманні товару на перевізнику.


Увага ! Безкоштовна доставка по місту Вінниця здійснюється при замовленні від 500 грн.


Повернення товару належної якості протягом 14 днів:

Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на такий самий, якщо:

- товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формою;

- товар не можна застосовувати за призначенням;

але за наступних умов:

- товар не був в експлуатації; 

- збережені всі пломби та ярлики; 

- цілісність комплекту та упаковки не порушена; 

- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату; 

- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).


Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:

- купити будь-який інший товар, 

- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару, 

- змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж. 

Під час процедури повернення коштів,  розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред’явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму протягом семи днів.

Повернення коштів при відмові від послуги проводитиметься у 100% обсязі, у разі анулювання замовлення за день до обумовленої дати надання послуги. У разі відмови від послуги в день її надання або неможливості надання послуги з вини замовника, кошти повертаються у розмірі до 50%.

Повернення товару протягом установленого гарантійного терміну 

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар за таких умов:

- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим (товар неналежної якості);

- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату; 

- цілісність комплекту не порушено.