Повернення товару належної якості протягом 14 днів
Посилаючись на Закон України «Про захист прав споживача» та ст.9 покупець може протягом двох тижнів обміняти товар на такий самий, якщо:
- товар не влаштував покупця за кольором, розміром чи формою;
- товар не можна застосовувати за призначенням;
але за наступних умов:
- товар не був в експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- він не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежене рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172).
Якщо в момент обміну такого ж товару немає, то покупець може:
- купити будь-який інший товар,
- отримати назад свої гроші, витрачені на покупку товару,
- змінити товар на такий же при першому ж його надходженні у продаж.
Під час процедури повернення коштів, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з ціни на товар у день покупки. Ви можете вимагати у продавця свої гроші назад, витрачені на купівлю товару, і він повинен їх повернути в той день, коли були пред’явлені ці вимоги або у разі відсутності можливості повернути всю суму протягом семи днів.
Повернення коштів при відмові від послуги проводитиметься у 100% обсязі, у разі анулювання замовлення за день до обумовленої дати надання послуги. У разі відмови від послуги в день її надання або неможливості надання послуги з вини замовника, кошти повертаються у розмірі до 50%.
Повернення товару протягом установленого гарантійного терміну
Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період встановленого виробником терміну гарантії Ви можете повернути нам товар за таких умов:
- наявність документа від уповноваженого виробником сервісного центру, де зазначено, що дефект є суттєвим (товар неналежної якості);
- збережено гарантійний талон та документ, що підтверджує оплату;
- цілісність комплекту не порушено.